Mie

2007-10-24
00:17:48

tiden...planerna o så tiden
tiden går fortare än vad man tror o de ha alla redan kommit fram till redan visserligen...tysklandstrip som gäller på lörda bokades för en månads sen o då kändes de som evigheter...men så e de snart men ja e självklart laddad...själva syftet me resan e väl ganska alkoliserat egentligen...men jag får ju träffa dom jag träffar alldeles för sällan på en buss i hur många timmar som helst...kvalitetstid ! 4.40 e de vi som lyfter från karlshamn...

o nästa vecka inte o för glömma ! lov för alla kidsen tror jag...i alla fall mina små knattar vilket innebär obligatorisk umgänge me kottarna...om planerna håller som följer e de bio...ankmatning o förhoppningsvis massa annat spexat...

saknar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: