Mie

2007-09-27
20:08:43

bara för att ja vill skriva lite !

nu ligger tvätten fortfarande i tvättpåsarna...de e bara grejen att man ska ta tag i de hela...egentligen går de fort o e inte uber tråkitt ! men så fastnar man här...de e ju så de o inte mer me den saken !

efter en svängis på gröna gatan...nej tack de va inte mitt ! jag säger tack men nej tack för ett tag elle i alla fall till helgen...slingrar mej upp i min munkis o baggyshortsen i jakt efter nått varmare...japp för ja måste säg de va lite kallt ! de e ju vintersäsong snart...en väst e nog på sin plats o kanske ett par nya jeans...men jag e ju den där kortbenta typen så japp byxorna blir ju som strumpor på köpet ! västen ja hittade fanns endast i färgen vitt...ja tänker en o 2 gånger om vitt...nej nej nej ja o vitt e kass kombination men svart hmm skulle absolut fungera ja får nog gå in o beställa på internet om ja känner mej rätt...för o åka på shoppingtur till malmö elle nått annat spexat kommer ju inte hinnas me inom den närmsta framtiden ! så efter min egna lilla slingel tur in da city e de ja som svänger inom ett jobb mycke lustigt men jag gillar ju stället...personalen men dock inte praoeleverna...ska man skratta elle gråta ?! inget som helst egettänk...ja o louise går o steker en stund...


så nu sitter ja här me firrarna i vattnet...min andra inneboende sover hemma oss päronen !


Kommentar:

Enjoy your website very much. Good job!

2009-06-22 @ 08:54:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: