Mie

2007-09-22
19:01:14

utmanad !
tänkte ta tag i utmaningen :) e utmanad av min kära granne emme !


Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv.
I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.

då e de alltså bara o börja o bekänna om mina lustigheter...

* Vänster de e verkligen min sida...funkar inte o gå till höger om personer...lite psykat men kan inte hjälpas...känns helt sne vridet annars !

* Om jag inte får ligga längst in mot väggen i min egen säng då e de nått som stör min sovrytm...

* Jag gillar utmaningar o jag e svag för "vågar du inte?!" då funkar de bara inte o säga nej ! vilket ha resulterat i både de ena o andra...ankvatten drickning...kryddätning...kattmatsätning...bad i fontän japp de e bara en del av vad som funkar me vågar du inte ?!

* Klockan måste ställas på 2 eller 7 i slutet...annars känns de helt fel !

* Kundtjänst e lite av min grej...ja ringer alltid dit först gissa om adamo fått x-antal samtal av mej...de började redan när bredbandet skulle kopplas in o ja tog fel på tv-sladden o bredbandssladden...sen ha de fortsatt me jämna samtal...de e inte bara adamo som e utsatta ja gillar egentligen kundtjänst ! men dom där jäklar köerna e ja negativ emot !

* Jobbet måste besökas varje dag...antignen för jobb eller bara besök...de e sjukligt 3 gånger på en ledig dag e inte så ovanligt !

* Ett visst kontrollbehov har jag...att släppa tvätten fri....inte ha koll på läget gör mej aningens stressad !

* Ord e en svårigheter jag har i alla fall o säga...man får ju inte säga skärde ! o att engagera o arrangera dom orden gör mej osäker...louise jag väntar på min ordbok !

nu utmanar jag...hmm alla som vill bli utmanade :P



Kommentar:

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-09-22 @ 14:27:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: