Mie

2008-04-22
23:43:50

2 dagar i 1...jävla hals men vädret e underbart !
de va alltså måndag  igår...var tog egentligen helgen vägen ?! jag sov ju inte bort den direkt i alla fall...nej de va på tok för lite sömn o de har jag väl mig själv o skylla nu...sannolikheten om man missar en hel natts sömn e väl ganska stor att man blir sjuk...de har jag ju råkat ut för en gång innan...men vad betyder att lära sig av sina misstag ?! de va en slitig dag på jobbet igår i alla fall...inte för mycke o göra...men de e piss o jobba när kroppen lixom inte vill...men in me en ibumetin o hoppas på lite bättring...eftermiddagen tillbringades på balkongen i 2 fåtöljer...jag säger bara de e snart sommar o detta ska bli mer o mer en vanlig förekommelse...somna mitt i solen kan de bli bättre egentligen ?! ett nödvändigt besök på maxi fick de me bli...o så en svängis till subway...20 frågor e ju aldrig fel...man kan ju lära sig ett o annat :)

dagens idag e tisdag...jag undrar när ja ska bli helt återställd i mitt normala...börjar dagen me en ibumetin 4,30...fortsätter med en strepsil 4,45...men va e de för jävla skit ! jag e imun mot allt vad halsläkemedel heter...jag lider...jag gnäller...fan o svälja e ju som ett helt projekt...eftersom jag har mina mammor på plats så går ja inte fri...emma säger att de e dax o ringa sjukan ! o efter 4 dagar i extrem halsont där inte ett ända jävla preparat hjälper e de väl lika bra o gå till sjukan...hamnar i väntrummet...där sömn faller i mig ! jag bli inkallad tar ett så kallat halsprov ni vet en bomullspinne så att man klöks...inga blodprover eller annat som jag i vanliga fall e van vid...halsen va mycke svullen påstår tanten i rock...men testet visar ingen halsfluss ! mie säger tack de va skönt o höra inte fan hade ja orkat va hemma i 3 dagar...nej o nej ! jag hade ju blivit kritisk sjuk av bara de...

eftermiddan tillbringas i liggläge...sovandes...louise mamma nummer 2 kommer o kurerar sjuklingen...vi inhandlar nödvändiga sjuksaker...louise lagar mat...diskar o e allmänt duktigt vuxen ! mie glider o gnäller...men tack för bra sjukvård ikväll...jag ska se till o bli frisk för detta håller inte !

Kommentar:
#1: louise

japp ja e vuxen när de behövs,o när mitt knyte blir sjukt så har ja liksom inget val. du är ju som mitt barn, o vilken mamma struntar i sitt sjuka barn??

2008-04-23 @ 14:29:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: