Mie

2008-04-04
23:43:56

9 år va tusan har tiden tagit vägen ?!
min stjärna fyller år...inte lillkillen längre...nej stora grabben...9 år lixom...massa grattis till dig o hoppas du fått den toppen födelsedag du ska ha ! du e speciell killen bara så du vet...jag blir lixom glad när de e ett sms från dej i inkorgen...de e knappt så att jag hänger me att du vet hur man gör...för de va inte så länge sen som du inte kunde snacka...

mie kan vi inte leka timon & pumba ?!
jo...
du får va pumba !
vafö ska jag alltid va pumba ?!
men okej mie..vi e 2 timon !

de e bad för kidsen o mie spexar o knackar på dörren...
robbe: - vem e de ?!
de e jag...
robbe: - ooo mie jag visste att de va du för de e bara du som gör sånna knäppa saker !

bajskorvstider hej hej bajskorvstider



image1110

 för att du e du <3


Kommentar:

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2010-05-18 @ 14:53:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: