Mie

2008-04-04
23:12:38

bara för att...
Tjejlistan 2008, du är feg om du inte gör den! go for it lixom...


1. vilken BH har du på dig just nu?
en helt vanlig svart...jag e mycke enkelspårig i just den klädesformen...

2. vilka trosor har du på dig just nu?
svart även där...

3. är du nöjd med dina bröst?
nöjd hmm...jag vet inte de...men helt onöjd e ja ju inte heller...

4. är du nöjd med din rumpa?
nee...inte dirre ! men träning ger typ fasthet...

5. uppsatt eller utsläppt hår?
eftersom jag jobbar största delen av mitt liv så får de bli uppsatt !

6. hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om?
snäll o helt enkelt väldigt bra :)

7. vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsattakönet?
utseender...för de e ju lixom de man ser...men sen e de insidan som alltid...o de e faktiskt insidan som räknas :)

8. vad är din åsikt om homosexuella killar?
inget fel på de...verkligen inte !

9. vart vill du helst bli kysst?
på munnen som helt enkelt...

10. och om inte där?
jag gillar mest munnen ;)

11. har du några snygga killkompisar?
yes yes...

12. har du kysst nån av samma kön?
naee inte dirre kysst...

13. vad är ett plus på motsatta könet?
helt klart en snäll myskille :) men me lite humor o grejen att vara social finns så gillar mie de !

14. vad är ett minus?
att ibland kan de va lite svårt o sätta fingret på DET...

15. är du en hejjare på att kyssa?
de e ju inte ja rätt person att svara på ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: