Mie

2008-04-14
21:26:51

dagen efter söndag...
heter måndag...jag o emma jobbar...de e allmänt chill...men de har hamnat 2 uvs praoelever i vår tillvaro...inte bara de att dom ska va där i en vecka...inte bara de att dom e en...utan vi pratar om plural i båda situationerna...när ja kör mina traditionella praorundvisningar...e de jag som pratar med en vägg i princip...inte ens ett okej klämms fram...tills jag lämnar praon i omklädningsrummet blir hon lite stressad o sticker ut huvdet " eeee hur hittar jag tillbaka..."okej att jag me hade problem me orienteringen i huset i början...men ja fick ju uvs-stämpel oxå...men dessa praoelever tar priset...logiskt tänkande vad e det ?! den ena ska äta...elin berättar mycke noggrannt att plasten ska av från pajen innan den ska in i micron...efter förra praoincidenten vill man ju inte va me om nått liknande igen...elin upptäcker praon med en kall paj på en tallrik mitt i cafèt...okej att hon tog väck plasten men äta den kall helt så va väl inte riktigt tanken...nej uvs e stämplen o kylen ska städas imorron sen orkar inte jag vara barnvakt mer...

efter jobbet tränar mie o emma...sen nördar mie...kosan kommer o vi sammanfattar helgen i bilder...efter en dusch e de mie som tar grannen till preem...lyckas köra fel 2 gånger...hur fan ja nu kan lyckas me de ?! parkerar oerhört snyggt...grannen påstår att de e ju pinsamt mie bara garvar :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: