Mie

2008-04-19
19:59:20

de e helt sjukt...men f-n va bra !
de började som en helt vanlig fest...en helt vanlig bra fest...emma, frida, sabina, dessan o sara...de e tjejerna som e i majoritet...de e drinkblandning...de e sing-star...de e kortlek... tusan va bra :) emmas kille ricky ensam i klanen på den manliga sidan om vi bortser ifrån bertil...men de e spex vi gillar dej ricky ! de blir spexbesök oss grannen...på fest ska lixom så många människor som möjligt bli berörda på ett positivt sätt...inne oss grannen vet ja inte vad för aktiveter som utövades på tv va de i alla fall hockey...jag som lärt mej heja på lhc ser att dom förlorar...de e ju typiskt när man väl gjort sig lite insatt...men inget o hänga läpp över festen går vidare...

o även fast de e töntigt så tog vi taxi till grand när vi kunde gått lika enkelt...men ibland flashar vi :) o numera e de inte ens nån nervös match o komma in på grand...de e ju noll problem o ingenting...mie gillar ju inte o dansa men visst hamnar jag som vanligt där nere o snurrar kring...träffar den gamla praon...tusan va spexat ! jag snackar landskap me nårra grabbar...emma gillar inte riktigt läget...så jag blir lite som en gummiboll som dras fram o tillbaka...vi dricker cider o snapsar...tusan alkholintaget borde slutat för längesen ! natten blir typ ganska lång...emma o ricky går hem...jag vandrar bort till class där ja möter min gamla vapendragare louise :) vi hintar oss in på subway en klassiker...vi drar oss mot kapellgatan me bihang...men först en sväng inom jobbet...de känns så bra att johan har sett så många sidor av en...de e lixom som han känner oss mer på riktigt...vi ramlar inte in på kapellgatan förräns klockan e 4 ! sjukt...mie ska till ullared o stirra rundor...mamma ringer "vi e i bromölla"...f-n ja som precis kommit hem...o meningen va ju att mie skulle hinna sova oxå...ojoj o efterfest e de ju i lägenheten oxå ! de e bara o lämna louise me grabbarna de va hon säkerligen inte negativ till ;) ja ha nattgäster trots att ja inte e hemma...livet i lägenhet nummer 3 e spexat !

o ja rekommenderar inte o sätta sig i en bil när inte hjärnan e stabil nog...då menar ja inte o köra för de ska man ju inte heller men o åka...oo i vissa lägen shit pommfritt...men pga den uteblivna sömnen blir de nog från o till 1-2 timmars sömn lixom :) inget ja heller rekommendera men som e mer än regel än undantag för mig att ha festat innan man ska trängas bland en massa galna tanter e inte heller o rekommendera...men visst håll humöret uppe se inte ut som om de fattas sömn o e för mycke alkohol i kroppen...o till råga på de hela va mobilen i dödstadiet...de funkar ju inte ! jag stirrar pappa köper en billaddare mie andas ut o på hemvägen e ja som hänger i bilen o ringer rundor...de kan hända mycke på bara nårra timmar som man missar...

livet e i nån form av spex :) jag gillar läget...skulle velat att du skulle vatt lite nämre...men livet e som de e o de e bara o ta !

låt mig bjuda på lite bilder mina vänner... <3



på slutet va de lite kämpigt me klänningen...men tacka vet jag tejp !

konversation mamma o pappa emellan
 " rosa hur har du uppfostrat den ungen egentligen ?!"

en mammas visdomsord när dottern inte ser ut o va på topp
" du vet att de där e självförvållat "

jag vet men ibland mår man som man förtjänat...o ibland ska jag säga att de e de värt...man lever bara en gång
en gång e ingen gång...två = noll...tre e en gång för mycke

Kommentar:
#1: louise

hahaha sa roffe verkligen så? men mie, så sleten såg du inte ut när du lämnade kristianstad??:)

2008-04-20 @ 10:39:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: