Mie

2008-04-08
20:23:24

ett mejl från johanna jag kopierade :)
1. VAD HETER DU?
     Anna Marie Magnusson alias: mie, fågelungen(babybird), råttan, räkan 
2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? 
      jeans lixom !
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
     lasse winnerbäck !
4.VAD GJORDE DU IGÅR?
      jobbade...reklamanderade mobilen...åkte buss...hängde me louise...kollade på solstorm...cyklade
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
       en tekaka :)
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU
       mörkt de e typ snart natt...
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
       emma :) min vän...kollega...telepatare...träningspolare :)
 8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
      helheten...
9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
        absolut ! johanna du e lixom snart min studiekamrat jag ser fram emot det :)
10. HUR MÅR DU IDAG?
        inte 100...men de e inget o gnälla över !
 11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK
      apelsin mer e sjukt bra jobbdricka :) helst me sugrör !
12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
        låt mig säga chili/mandarin :)
13. FAVORITSPORT?
       handboll :)
14. HÅRFÄRG?
        mörk...men nu har ja organiserat in lite ljusa slingor
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
         solnedgång...soluppgång betyder ju morron !
17. SYSKON Å DERAS ÅLDER
        emil parvlen e snart 24 år...andreas 31 år o så har han ju gett mig min små stjärnor robbe...bella o eddie <3
18. FAVORITMÅNAD?
        hmm...nej jag säger sommar o vår :)
19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
        solstorm o jissus va trött ja va !
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
         fredag & lördag
22. FAVORITHOBBY
        kameran o all dess tillhörighet !
23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
        hmm...jag vet inte...
24. FAVORITLÅT(ar)
        just nu...winnerbäck ingen soldat...en svår och jobbig grej...du hade tid !
25. SOMMAR ELLER VINTER?
        sommar
26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
        kramas :)
27. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
       nu gör ja ju inte riktigt rätt o kejebrevar ut detta...men kopiera om de känns rätt :)
30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
         som sagt fel grej !
31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
        ännu en gång fel !
32. HUR BOR DU?
        i min lägenhet på kapellgatan...o jag gillar de skarpt !
33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
         just nu e tsunaminbok som säkert har lästs i 1 år...
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
         jhar ingen just här...men annars e den svart !
35. FAVORITSPEL?
        johanna skriver sing-star ja e inte negativ mot detta spel heller...
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
        nee...men de hade kunnat bli ett partytrick :)
37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
        svar nej !
38. ÄR DU ROMANTISK?
        romantisk o mie...hmm dom 2 orden i samma mening ja vet i tusan ?!
39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
        i vissa lägen...
40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
         inga !
41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
        jobba...o kanske blir de lite bakning me louise :)
42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
       20,23 dax o städa lite :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: