Mie

2008-04-18
10:46:51

fredag 10,34 så jäklar effektiv !
de e sjukt...om jag inte jobbar denna tiden...sover jag i alla fall...men nej !

fredag o tvättid kl.7-11 lagom normalt...men snart e de klart i alla fall 6 maskiner på mig...jag fattar inte hur jag lyckas varje vecka oxå...o ändå jobbar ja största delen av min vakna tid...men va tusan hellre 6 maskiner o rena kläder än 3 o smutsiga kläder...inte nog me denna tidiga tid...de e inte så att mie har sovit mellan tvättarna svar nej ! gardroben har städats...disken har diskats...toaletten har städats hela laggan har dammsugats...o nu e man lixom klar...

så här ambitös gillar ja inte o va...de kommer bara bidra till en mycke trött mie...men e ostressad dusch o en film får de nog bli innan jobbet...sen e de jobb 13-19...jag förväntar mej lite leverans av dricka...päronbesök o polarbesök :) på kvällen väntar fest ! så den som lever får se vi kanske ses ute i dimman i natt :)

image1051


o så lite fest nostalgi vill jag bjuda på :)



tusan va kul de vatt egentligen...men de e ju alla ni som gör de !
<3

Kommentar:
#1: louise

men mie- du gör de också! iaf mitt liv

2008-04-19 @ 18:57:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: