Mie

2008-04-08
20:48:30

howdi & velcome tisdag !
11,30 de e tiden...tiden som gäller för idag...jag vet i fan om ja e i klimakteriet för jag svettas ju som aldrig förr...för tusan...in i duschen o lite allmänt chill...sen me uppvikta byxben e de jag som tar mig till fantasi ! jobbet väntas pajer...ganska chill faktiskt stå där o va allmänt kock ! dessutom håller louise mig sällskap :)

eftermiddan e lugn...koncentrationslägretstanten va inne o lämnade en present till elin en tröja direkt från stadium...en ny blomma :) hon återkommer när jag städar lite undrar vafö i helsike ja e ensam...ritar en teckning lämnar 2 plommon o lämnar stället...livet på fantasi e ganska ospexat nu för tiden...ledighet tror jag e svaret ! o de kommer på lördag...vi kallar de tyskland :) jag längtar...

förresten nån gång mitt på sommaren e de jag som flyger söderut...kreta e stället de e typ där solen lyser :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: