Mie

2008-04-23
20:57:46

igen...i brist på annat...
1. Hur gammal är du om fem år? de e läskigt o skriva de men...åldern e 26 år...
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? elin...praon...gertrud...bertil :)
3. Hur lång är du? 159 cm i verkligheten...i passet 160 cm :)
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
beck spår i mörkret den va bra den :) fast ja somnade lite...
5. Vem ringde du senast? kasson :)
6. Vem ringde dig senast? kasson :)
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "vill du hjälpa mig nu?"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag e ju en smsare helt klart :) men i vissa lägen e ringa ett bättre alternativ :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta...där står man med en napp på bröllopsfottot :)
10. När såg du senast din mamma? hmm...lördagskväll !
11. Vilken ögonfärg har du? blåa lixom...
12. När vaknade du i dag? 10,30 sovmorron i like !
13. Vilken är din favoritjulsång? just nu gillar ja inte julmusiken...
14. Vilken är din favoritplats? man kan ju tro att de e fantasi...men jag vill nog säg att de kan va på balkongen me en cider...massa vänner eller bara allmänt självsuparkväll 2 st...me en grill lixom sommar !
15. Vilken plats föredrar du minst? läskiga "efterlyst" ställen...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? shit ja vet inte ja e 31 år då...man vill ju inte ens tänka så långt...
17. Vad skrämde dig om natten som barn? jag va nog inte så lättskrämd...
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? kanske inte senast men de va kul när ja o emma skrivit to do lista...o sen elin läser de o undrar över en viss punkt hahaha :)
19. Hur stor är din säng? 140 cm :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? laptop...en nykter o en onykter :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? de beror på licom ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 8 st elle nått i like !
23. Hur många landskap har du bott i? från blekinge till skåne...
24. Vilka städer har du bott i? karlshamn o numera i kristianstad
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor tror jag...
26. Är du social? förhoppningsvis...jo men visst denna mun kan inte va tyst länge...
27. Vilken är din favoritglass? hmm...vet inte riktigt !
28. Vilken är din favoritefterrätt? hmm...där vet ja inte heller riktigt...
29. Tycker du om kinamat? nee...mie beställer barnportion me pringskorv o strips :)
30. Tycker du om kaffe? nej jag e rädd för varm dricka !
31. Vad dricker du till frukost? inget frukost ingår inte i min kost...
32. Sover du på någon särskild sida? längst in mot väggen...de e mer ett begär !
33. Kan du spela poker? nej tusan avancerade  pixlar !
34. Tycker du om att mysa/kela? klart jag gör !
35. Är du en beroendemänniska? kan va ?!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes cilla :) o så kunden på jobbet som bryter på engelska...har du leg ?!
37. Vill du ha barn? yes absolut :)
38. Kan du några andra språk än svenska? joda så att lite kunskap i engelska har man väl...
39. Har du någonsin åkt ambulans? nee men ja har suttit i en på studiebesök :)
40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet tror ja...
41. Vad spenderar du helst pengar på? de som gör mig glad :)
42. Äger du dyrbara smycken? yes ett armband som ja fick av emma de e dyrbart för de e från emma :)
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? jag e ju numera ingen tv-människa...
44. Kan du rulla med tungan?
nee ja tror inte de...
45. Vem är den roligaste människan du känner? dom flesta ja känner e kul :)
46. Sover du med gosedjur? nej...
47. Vad har du för ringsignal? björn gustavsson - carina berg låten
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ingen aning...
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
en skärbräda !
50. Flirtar du mycket? flirtat o flirtat nee...
51. Kan du byta olja på bilen? sånt vill ja inte lära mig de fixar dom på verkstaden...
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej jag försöker hålla hastigheten...
53. Vilken var den senaste boken du läste? hmm...har hållit på me en tsunaminbok i ett år nu men kommer ingentstans mina ögon anser att sömn e viktigare !
54. Läser du dagstidningen? kan hända nån gång på jobbet...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nje nej
56. Dansar du i bilen? nej haha
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm på jobbet !
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? de va grönsaksbeställningen tills imorron...
59. När var du i kyrkan senast? herrejissus de måste vatt på helles examen...januari om ja inte minns fel...känns bra att man inte e där oftare !
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? bengt allas vår blomma !
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? vet inte riktigt...jag e ju lite anti sånt...men jag ser fram emot hultsfred ;)
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? igår...när louise tog hand om mej på äkta sjukdomsett :)

Kommentar:

Hello! Very interesting and professional site.

2009-03-10 @ 11:37:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: