Mie

2008-04-15
19:27:59

jag har blivit en pissenisse !
mie har jobbat...utstämplad o helt i sin ordning kl.18,53 :) jag gillar läget...eftermiddan har lixom rullat på mellan tårtbeställningar o fikagäster ! koncentrationslägretstanten hade vatt o lämnat en tröja...snyggt verkligen...haha tack men nej tack de e nog den fulaste tröjan jag sett ! hon tror verkligen hon kan klä oss...

o tusan va har hänt med mig...jag blir toanödig nummer 1...det blir jag aldrig när jag stänger...jag som i normala fall gör det max 3 gånger om dagen när inte alkhol e inblandat...men när klockan blev 18.30 va de jag som fick stilla mitt urin...men va fan nu igen...jag hoppas verkligen detta bara e nått för dagen...jag vill inte va nån pissenisse !

den senaste informationen va kanske inte riktigt nödvändig...men jag va bara tvungen o få de ur mig !

Kommentar:
#1: din kompanjon

jomenvisst, jag tackar för infon i skriver de i min kalender:)

2008-04-15 @ 20:05:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: