Mie

2008-04-26
00:27:34

kyckling på fredag...svar nej de e fest :)
ännu en by dag på jobbet...6-15 e tiden...riktigt mycke o göra men livet rullar på snabbare då...ännu en gång ringer jag samtal som inte ingår i mitt område...väktaren ala securitas....äcklet alltså de kända äcklet på fantasi beter sig konstigt...eller de e ju helt normalt beteende för o va han...men en kund reagerar...väktaren kommer o snackar me han lite inte för att han själv inser sina fel...men han går efter en stund ! kunden som reagerade på lustigheterna...

kund: - de va en lustig kund ni hade innan...
mie: - aa...han e sån där scist...
kund: - va ?!
mie: - ja alltså han e som 2 personer...
kund: - aha...sån eee va heter de...
mie: - han e typ scitsco !

jag har väl de mest muppiga uttalet på de ordet men vi förstår lixom...annars inte så mycke spexat på jobbet...en kund hade tappat en kam...

emma: - o när ni ser han...han som e så glad 2 solrosbullar...ge han denna för han tappade den igår...
mie: - jaja
elin : - men de e väl han som inte har nåt hår ?!

glädjedödare :) de e nog hans ända sett o hålla i liv att en dag kanske han har användning av en kam :)

kvällen väntar fest men först en svänings om vägverket...kosan firrar nytt körkort vissa tappar ju bort sitt...sen fixar o trixar mie o sen bär de av mot karlshamn där de stundar fest o middag :)

kvällen har varit najs :) isac e typ coolast...festen va kul men de blevganska tidig hemfärd...jobb o trötthet lixom men jag gillar varje gång jag får träffa er jag träffar alldeles för sällan...

innan vi ska åka hem så upptäcker johanna, sanne o emma en mycke alkoliserad man ligga o spy helt okontaktbar...de rings ambulans...o de e allmänt mycke "va fan e de som händer ?!"

tack för ikväll alla bilder kommer :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: