Mie

2008-04-29
23:23:11

mie tillbaka på banan :)
helgen har lixom passerat...de va fest som vanligt lördag...lugnt me lite tacos o kladdis...fortsatte me med andra ord o slutligen hamnade  vi på fest...jag o min talförmåga gjorde sin framdfart ännu en gång...denna gången landskapsdjur o sådant...efter förra veckan så e de lite min grej de där me landskap...världen e liten som vanligt...men jag gillar läget :) en utgång hade verkligen vatt på sin plats...men emma sa att vi skulle jobba så de va nog bäst o lyssna o somna in lixom...

söndag yes då e de lixom jobb...o allmän chilldag :) fotboll o sånt där...

måndag de va igår...först jobb...ganska uber hela dagen emma o jag :) sen va de dax för ikea ! jag e aldrig negativ till detta varuhus...louise ska bli vuxen o flytta hemifrån...så från inneboende till granne :) kvällen blev lång o mie blev allmänt svammlig !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: