Mie

2008-04-09
22:35:07

nya skor o allmänt väldigt bra winnerbäck !
dagen börjar typ me snooze o annat...jag tar inte hand om klockan får en putt o ja traskar upp 4,16...jobbet lixom väntar o ja känner mig fri från allt vad ibumetin heter...va tusan va de för sjukdomstrams ?! nu e ja på fötter o taggad till helgen :) på jobbet sisådär 6,15 inkommer ingen annan än koncentrationslägretstanten med en ut o  invänd domuspåse...lägger sig på knäna o börjar plocka ur 2 par skor...o så 2 par vantar på de ! jag o elin står mest som 2 frågetecken...va vill hon nu me dessa skor ?! jo dom e våra kan vi inte ha dom på jobbet kan vi gott använda dom hemma...jo men förmodligen ! men tack tack :)

för övrigt ha de vatt ganska chill så ja ha meckat lite me bilder...o nu mina vänner kommer förmodligen mies första hemsida snart ut på internet lixom :) har i alla fall börjat på nytt o ja e riktigt taggad ! mamsen kommer på besök me sin arbetshängisar...hon får lite allmän uppdatering om sin dotter 6 mil bort...de nya e ju kreta ! o de där me solkrämen de löser sig ja e ju den minsta som e orolig men massa jäklar preparat de vill ja inte ha...ja o louise svänger rundor i city...tro de eller ej men mie har hittat en bikini...sommarsäsongen e på gång o ja e öppen för förslag!

efter bikiniköp...en sväng på vårt älskade maxi...kanelbullsbakning(som för övrigt kan sammanfattas som torrt)...lite allmän semesterinformation...en kort prommis me moa...solning...en sväng om hk(dvs f.d videomix)...o sen en koll på torn...yes yes yes de e afton o dagen o allt !

för övrigt ligger de nya winnerbäck hits i min dator o min mp3...mie platsar o fryser pajer på ett jobb rockar till winnerbäck :) man blir typ glad !

yeye imon väntar...jobb...hör o häpna träningen e igång...fantasihäng...hud tjofräsmänniska...tvätt....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: