Mie

2008-04-16
18:21:48

onsdag
ännu en dag på jobbet e avklarad...o kanske ett tjatigt ämne men dessa praoelever...fan säger ja ge mig ett paket treo...jag förstår inte vad de svåra e o finns de nått som överhuvudtaget heter logiskt tänkande...gör man ost/skinkhalvor i 5 omgångar bör man väl den 6:e kunna principen hur man gör dom...

praon gör 3 st halvor...
mie: - o så tar du 3 ostskivor...
praon: - ska de va 3 ostskivor på en macka ?!

alltså ska jag skratta eller ska jag gråta...född igår ?! kanske inte men nått gör ju så att inte hissen går hela vägen upp...

efter jobbet ska mie ta en runda i city...träna o allmänt sola...cityrundan går utmärkt o minsting kusinen har nu fått present...mie nya linnen...aa de kan ju va bra :) träningen gick rent rätt ner...mie e uppe på skidmaskinen o helt plötsligt fungerar inte den man drar armarna i...herrejisssus hur lyckas ja me de omöjliga...startar om o allt funkar tack för de ja ! sen orkar ja inte mer 3X30 situps...sen e de mie som glider från gymmet...lägger sig o svettas i ett solarie...nej idag känner inte mie för mycke ! tråk på mig mer energi imorron...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: