Mie

2008-04-07
23:45:30

shit så va de måndag igen...
o visst vaknar man ännu en dag upp i ett vimsigt tillstånd...men inget o hänga läpp över ! svar nej gå till jobbet o göra va man ska...bullarna sena som vanligt...jag förstår inte riktigt var tanken ligger med att börja 4,45...när det man ska göra innan bullarna kommer tar max 30 minuter...vilket betyder att 5,15 e man färdig med de mesta...obullarna kommer 5,50...fan de e så drygt ! man börjar ju inte uber tidigt för att de e spännande dirre...

för övrigt har ja o emma haft en ibumetindag igen...f-n att vi inte ska ramla ur sjukdomsträsket...men min kropp klarar sig på en tablett hela dagen sen e man fixt igen lixom...värre e de me knytet som lyckats prega ner 3 st...om inte värktabletterna hjälper då tror jag på sömn o vila...men de ha vi inte tid me...annars inget spex på jobbet...mer än att vi 6.15 upptäcker att vi e praoelevs-befriade hela veckan...de e verkligen lycka på företaget !

efter jobbet e de jag som tar tag i mina tekniska problem...1...mobilen...in me den på telenor utan kvitto o grejs man har ju inte ritkigt koll på var man har sånna lappar...men tacka vet jag stamkunder...kanske ja fått mjöl i den lilla rackaren eller oxå inte ! men eftersom ja inte riktigt fixar att öppna den själv får pojksnöret göra de..."har du limmat fast batteriet eller ?!" oj...hmm jag tror de kallas läcka...inte kan ja minnas då min mobil har varit drängt...

kameran kommer till elgiganten...men de fick ja inte så mycke för batteriets garanti innefattar bara 6 månader okej nej men mie beställer ett nytt inte mer me saken ! annars allmänt chill me louise...de e ju tusan att man ska behöva ränna kring hela stan innan man hittar ett solarie...

de va inga kidnappare som fångade mig  !

puss kram gonatt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: