Mie

2008-04-29
23:27:28

tisdag vad mer kan jag säga...
att jag ställer klockan på 9.17 trots att jag inte har jobb i blicken förrän 13 e man ambitös så e man...mie o kosan gör stan osäker o fixar o grejor o grejor de e spex på gång :) de e lite stirr fram o tillbaka...mie kommer till e jobb som vatt tokit hela dan men som lugnar sig...fan va folk äter egentligen !

kvällen har tillbringats på maxi o kapellgatan.32...de har fixats i min nya grannes lya...vi har handlat inför valborg o framtiden...självklart råkar jag ut för en avstämning...fattas bara...lekar har planerats o vi inväntar ett spexat valborg me en o annan kyllingfilè o dricka...lekar till tusen :)

btw mie drar till stockholm hela helgen...kan inte bli bättre !

Kommentarer:

good job please keep on the good work

2009-06-22 @ 09:44:29

good job please keep on the good work

2009-06-22 @ 09:44:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: