Mie

2008-04-15
12:30:45

tisdag
ny dag nya tag ! de kallas tisdag...igår vid denna tiden va ja på väg o sluta idag e ja mer på väg o börja jobba...tacka vet jag jobba morron...men en o annan sovmorron ska man ju inte va negativ till ! blir väckt av min kollega emma kl 11 en liten uvs rapport från jobbet...alltså dessa praoelever jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...men o inte veta hur en purjolök ser ut...hmm ja vet inte vilken värld dom lever ?! tänkte ta tag i gadroben nu när ja ändå gick upp så tidigt men den tidsoptimist man e märker man att nej 20 minuter o rensa gadroben e väl mer eller mindre omöjligt när man har en gadrob som ser ut som min...istället ha de vatt bäddning av säng...byte av tandborste allmän undanplockning...jag tror ja ska plugga in winnerbäck i öronen o gå ut i solen...för att fastna på mitt jobb i 6 timmar...

över o ut de va mie här !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: