Mie

2008-04-03
22:40:16

torsdag...som förvirrat !
4:e dagen i rad klockan ställs på 4,07...shit pommfritt kroppen, själen o inte minst sagt hela hjärnan märker av denna arla morgonstund...men jag tar mig till ett jobb stämplar in 4,44 imorse...kryss o vingar ja e för tidig ! i min egen dimma gör ja saker som e på dagordningen...

inte mycke spex på jobbet egentligen...men frullemannen e tillbaka...han tackar mig för hjälpen senast o som den medmänniska ja e så frågar ja hur de gick...o de ska ha gått bra...koncentrationslägretstanten lämnar 10 kr ! jag lixom jobbar över...elin e lite småsjuk o mie verkar ju va den ända i hela umgänget som e virusfri än så länge...men me tanke på att elin...emma...louise o bg e små krassliga så vet ju ja va ja har o vänta...kan ja gå befriad från denna virushärd kan ja ju va glad...men ja blir väl drabbad när tysklandsresan står för dörren...men som ja själv sagt mie ska till tyskland om de så ska va i ett näst intill döende skick...efter allt omkring stirrande ja hållt på me...o resledare som man e kan man ju inte bara gå ifrån sin grupp !

dagens eftermidda består av...tvätt...fix av kort...tvätt...betygskopiering pga senilhet...tvätt...grannhjälpning...tvätt...postning till högskolan...träning...stekning...maxi...allmän chill framför datorn...men ja vet inte rikitgt kollar ja mej omkring ser de ut som nån släppt en bomb...ska denna bomben återställas ikväll ?! de e tusan frågan för imon ska ögonen slockan så länge dom kan dock längst till 12,27...

dagens "helt-borta"

på maxi: självscanning...har de gått bra frågar kvinnan i kassan...jag svarar inte...märker att hon pratar me mig svarar...

på msn: kosan försöker förklara vilken cider hon drickar...ja jag fattar inte "en :) cider"...

ute: försöker få en förklaring på gardinsnurr...fattar ingenting...

grannar: ena grannen säger ett kvinnonamn...vilket jag tror e hans date...uppfattar inte riktigt o frågar inte vidare...de va nog de värsta där kunde man ju pressat ut riktigt mycke info :)

Kommentar:
#1: louise

mie ikväll ska vi bara chilla, o du FÅR somna framför tv:n om du vill:)

2008-04-04 @ 10:01:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: