Mie

2008-08-27
22:38:50

dagen onsdag !
blir jag väckt av ringklockan...alltid lika trevligt under sovmorron...men okej 10.15 e inte så taskigt egentligen jag var säkert färdigsoven...ögonen va lixom mer normala än vi sömnbrist nivå ! de blev lite chill o sen dax för lite uppbärning av grejer till andra våningen...louise ska ju numera inte va min granne längre utan hon ska bli min ovanförboende...så inga jävla motionspass på nätterna tack ! en sväng i city o mie e redo för jobb ! eller så redo man kan bli...hade mycke trevligt besök...emme min kära granne va inne o lunchade ! eftermiddagen var jag visserligen inte heller ensam...men kunder e ju människor dom oxå men inte på samma sätt...skallebank i eftermiddag...o ja som e emot allt vad tabletter heter svalde en ibumetin...men jag tror inte den hjälpte...de e bara o leva i en dimma lixom...inga indirekta sär har vi skådat idag...men praon e nog inte den hon visade sig vara...vi får väl se hur de hela slutar...

efter jobbet hem i lyan o diskade...chefen ringer en kund har missat o hämta en tårta...jävla snille...hur kan man missa hämta en 30-pers tårta som skulle hämtas 16 ?! man undrar ibland om vissa inte e sjukligt senila...men eftersom jag bor 5 minuter bort e de jag som återigen e på jobbet o lämnar tårtan...kunden påstår att han va stressad...egentlige skiter jag i vilket...man missar inte o hämta en tårta de e lag på de lixom !

emma...hennes syster o ja gav oss på filmen på smällen...till en början normal o bra...blev lite seg...hur kan en film va 2 tim o 7 min...defenitivt för långt för o va den filmen...nehe om räkningarna skulle betalas o kroppen skulle fräschas till...joda så att sen bör de bli sängläge...

över o ut !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: