Mie

2008-08-17
19:58:29

fest...chill...inlines...jobb
de e helgens det sysslor...

i fredags va de grillfest ala kapellgatan...grannsämjan va kass...louise jobbade o emme va sjuk men va tusan höll resten hus...yeye de blev grillning o som vanligt blir jag satt på mycket opassande sysslor...grillen o jag e ju dömt o misslyckas...vet inte om ja lyckats grilla nån gång i mitt liv...vilket bidrog till att bg o håkan fick äta kolbitar till kyllingspett...så snälla ge mej inte arbetsuppgifter som innefattar mat för de e ju inget bra på...de e konstaterat ! festen va mycke lugn o samlad...slutade tidigt o ögonen gick i kors...den förra trappfesten hade bättre klass men denna ve helt okej ändå...

o lördag...tro de eller ej men mie alias arbetsnarkomanen...e ledig med stora bokstäver ! blir väckt 11.30 man ska ju inte klaga på de lixom...de kunde vatt värre...lite häng me kosan sen ska hon iväg o flytta...emma ska hänga me ricky...o mie tror på allmän rastlöshet på sin lediga dag men nej...louise vill hänge me mej...jag får städa o päronen kommer på besök...dagen e fulländad ! en inlinesrunda o en sväng uppom emma :) där de va fest ! så vaför inte va svettig o joina lite...artmade för dom...o bordsflyttning för mej...lite balkongchill...ss festpolare o emme joinar de blir allmänt skön stämmning...natten e inte lång för sen väntar jobb lixom ! lediga dagar går uberfort...

tänkte bara tillägga att bg o böter numera inte hör till ovanligheterna...hon kan snart tapetesera med sina böter !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: