Mie

2008-08-21
22:40:15

jag tror att de e nu...
dagen det på jobbet me emma...idag bestämde jag mej för att de e fan dax o ta tag i de här me lönen som ja drygat om i ett halvår...mie nervös som i svimmningstillstånd...men till slut e de bara att ta tag i de hela...jag e en fegis men ett steg framåt i alla fall...

emma måste tyckt att ja behövde en ansiktrengöring...me lite rengöringspray får ja ett spray rätt i ansiktet...ögonen rinner o emma blir allmänt nervös o börja torka med servetter...men va gör väl de vi hade kul i alla fall :) mitt praomöte blev inställt pga frånvarande praktikant...jag fattar inte vad man tänker...bra första intryck att inte ens komma...men som bossen säger de e ju ja som bestämmer om ja vill ha dom eller inte...ibland gillar ja friheten jag får ! efter jobbet e de emma, frida o ja som gör stan något osäkrare...en klänning o ett par byxor...jag e nästan naken...hittar inte nått jag vill ha egentligen... beöhver nog en annan stad tror ja :) kvällen e de fiskmpinnemiddag på balkongen rikitgt mysigt  ! jag o emma tar en långprommis...o sen lite balkonghäng...nu e man här o slöar...

imorron e de en sedervanlig sovmorron till 13...jag tror att klockan ska ställas på 9,57...i syfte att åka en runda me inlinesen eller ta tag i mitt högskoleprojekt...men som sagt de e verkligen bara om kroppen pallar...annars blir de snooze i 2 timmar...till kvällen bär de av mot karlshamn där de ryktas om utgång :) lördagen ska ju tillbringas me min favvo lillkille :) sen e de fest igen...de innebär att ja e ledig på lördag...men på söndag e man på plats igen !

10 orsaker att hata dej...en kultfilm att titta på...kanske till o me somna till...

över o ut !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: