Mie

2008-08-06
01:06:30

lista lixom !
en lista jag lånade av min granne :)

Avsluta meningarna...


1. Jag har insett att min senaste kyss... va nått jag trodde skulle de lite bättre...
2. Jag lyssnar på... varning för ras me allas våran winnerbäck
3. Jag pratar... kanske för mycke...
4. Jag tycker om... att få träffa människorna jag tycker om :)
5. Min bästa vän är/var... jag har fått många bra vänner...o mina gamla vänner e me bra :) kärlek till er lixom !
6. Min första riktiga kyss... hmm...jag vill nog helst glömma !
7. Jag avskyr när folk frågar...saker som jag redan svarat på flera gånger...
8. Kärleken är... något bra...men kan va sjukt avancerat oxå...
9. Jag gillar att... umgås med dom jag gillar :)
10. Jag kommer aldrig att... man ska aldrig säga aldrig...
11. Jag är hemligt förälskad i... de finns inga hemliga män i mitt liv...
12. Sist jag grät var... för att de blåste mycke i ögonen...
13. Min mobiltelefon är... ett obligatoriskt ting i mitt liv bör egentligen inte få kallas den/det
14. När jag vaknar på morgonen...snoozar jag...sen undrar jag hur 9 minuter kan gå så fort...
15. Innan jag går och lägger mig... borstar jag tänderna...
16. Just nu tänker jag på... att de e nog dax o slagga när denna lista e färdig
17. Bebisar är... söta om dom inte skriker eller gör 2an...
18. Idag har jag... jobbat...sovit...chillat
19. I kväll ska jag... kvällen e slut de e natt nu...
20. I morgon kommer jag... förmodligen få sovmorron...jobba...sen e de lite ovisst...
21. Jag vill verkligen...att allt ska bli perfekt !



1. Hur gammal är du om fem år? *tänker* 26 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? emma :), autwitch...kosan...vet inte om de e nån i 2 timmar...
3. Hur lång är du? 159 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? inte hela...men de va nån film inne oss louise :)
5. Vem ringde du senast? låt mej kolla...louise :)
6. Vem ringde dig senast? emme :)
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "ja vi kan ju höras av i helgen :) kram"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms...absolut...men ringa e ju oxå bra..live e ännu bättre !
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta !
10. När såg du senast din mamma? hmm...minns inte riktigt men de va förra veckan...
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du i dag? 4,12 bajstid !
13. Vilken är din favoritjulsång? jag vet inte jag gillar den sortens musik överlag under julen !
14. Vilken är din favoritplats? jag gillar inte platser jag gillar människorna jag har vatt på platser me...
15. Vilken plats föredrar du minst? nått skabbigt ställe...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hmm...de e ju bestämt redan de e bara de att ja inte vet...
17. Vad skrämde dig om natten som barn? ormar i grytor...
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? hmm de va nog tusan på jobbet när auswist spexade me emma o mej !
19. Hur stor är din säng? 140...perfekt !
20. Har du stationär eller bärbar dator? laptopx2
21. Sover du med eller utan kläder på dig? de bestämmer tillfället...
22. Hur många kuddar har du i sängen? 8 de e gött...en kudda var man än hamnar lixom...
23. Hur många landskap har du bott i? 2...blekinge/skåne
24. Vilka städer har du bott i? karlshamn o nu här i kristianstad...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? sommaren barfota...annars fryser man !
26. Är du social? de hoppas ja !
27. Vilken är din favoritglass? jag gillar mest kolasås
28. Vilken är din favoritefterrätt? efterrätt...hmm
29. Tycker du om kinamat? nej...jag föredrar prinskorv o strips på barnmenyn !
30. Tycker du om kaffe? svar nej o där tappade jag 30 vuxenpoäng
31. Vad dricker du till frukost? frukost ?!
32. Sover du på någon särskild sida? alltid in mot väggen
33. Kan du spela poker? nej jag trodde ja kunde en gång...
34. Tycker du om att mysa/kela? dum fråga...självklart !
35. Är du en beroendemänniska? yes...eller i alla fall beroende av min mobil !
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jaja visst cilla :)
37. Vill du ha barn? absolut...ett sånt litet liv att spexa me !
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska eller fråga louise om engelskan förresten ;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? nee...
40. Föredrar du havet eller en bassäng? om de e salt i vattner e ju poolen bra om man når ner till botten...
41. Vad spenderar du helst pengar på? ja vet faktiskt inte...
42. Äger du dyrbara smycken? nej ja gillar ju inte ens smycken
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? sjukhuset e bra...men tvn e inte på ofta...så slopa tv-avgiften !
44. Kan du rulla med tungan? nej...
45. Vem är den roligaste människan du känner? de e många ja känner som e roliga :)
46. Sover du med gosedjur? nee...
47. Vad har du för ringsignal? winnerbäck...
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej...inte va ja vet...
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? maxi kasse !
50. Flirtar du mycket? Nej, men jag brukar få höra att jag gör det. Omedvetet i så fall.
51. Kan du byta olja på bilen? jag tror ja fick lära mig nått sånt på bilskolan...men va tusan ska man ha bilverstäder till om ja ska hålla på o kunna deras jobb ?!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej faktiskt inte...trots alla dessa fartkameror som gömmer sig både här o där...
53. Vilken var den senaste boken du läste? tille-lille bra bok...men hemsk !
54. Läser du dagstidningen? idag har ja gjort de men oftast inte...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej nej...
56. Dansar du i bilen? oftast inte men tillfällen som när jag hittar då gör ja de !
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm på jobbet :)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hmm de va väl nån beställning på jobbet

Kommentar:

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2010-01-20 @ 08:40:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: