Mie

2008-08-03
20:33:13

lördag skriver historia...mie e numera hitta.se !
lördagen börjar ju mycke trevligt med jobb inte jobbet i sig utan att emma e på plats...vi e ju team teamet lixom ! de e smörgåstårtor...pajer o annat...en människa som beställt 10 hela pajer med diverse tillbehör...och dessutom skulle dom kränga tårta för 40 personers...stor fest lixom ! kunden kommer in o ja börjar plocka fram pajerna o dess tillbehör...o så hämtas tårtorna...jag tänker tusan de e ju skitmycke grejer allt måste va me...men icke ! kunden ringer tillbaka...o min första tanke...nått måste ju va fel man ringer väl inte utan anledning lixom...mycke riktigt mie den klanten hade glömt o lämna ut 40 bullar...nått som visserligen hänt förr men då handlade de inte om 40 st...senil som man e försöker man ju redigera upp sitt misstag springer ut o kollar om bussen e på plats...e nycklen på plats...joda så att ings undanmyglingar mie du ha all chans i världen att fixa detta...människan i fråga bor på landet 2 mil ifrån kristianstad...förståligt att hon inte pallar köra in...så ja får en vägbeskrivning...tänker detta e omöjligt men då har ja försökt i alla fall...klickar mej in på hitta.se samlar karta o nummer...mie gasar iväg me bussen..de bör tilläggas att backspegel i mitten e inte tillgängligt...ut på motorvägen kolla in vägbeskrivningen...de går bra mie rockar ! jag ser ljuset i den kolsvarta tunneln...allt e så rätt :) råkar visserligen köra förbi huset...men ändå mie fixar de...lycka lycka lyckan e obefintlig mie har me eget huvud lyckats att hitta utan nästan nåns hjälp ! mina hitta poäng växte upp över skyarna...emma trodde inte de va sant...inte jag heller...men herregud anteckna för tusan mie fixade de...jag som normalt sätt uppför mej mycke sansat i bilen...börjar rocka me radion !

så mina vänner släng gpsen i väggen...ta me er mie i bilen de räcker ;)



Kommentar:
#1: PAPPA

Även en blind höna kan hitta HO HO HO

2008-08-05 @ 20:16:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: