Mie

2008-08-06
00:36:32

som om ja e utmanad av sanne :)
Tre saker jag gör när jag vaknar:
snoozar för att kunna vakna en gång till...
borstar tänderna o gör mej till människa steg 1
pluggar in mp3 o går till jobbet

Tre saker jag måste ha under dagen:
tuggummi
social kontakt (måste få prata av mig lite)
mobiltelefonen...läste i tidningen att de har blivit ett beroende för vissa...varför tror dom de ?!

Tre personlighetsdrag på mig:
senil
liten
glad

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
jobba...eller de kanske inte e nått ja gärna gör men de ju mitt liv
umgås me vännerna...balkonghäng...fest elle bara chill !
sitta här o knappa lite

Tre saker jag är rädd för:
ormar
att gå ner i källaren när jag kollat på efterlyst
att nått ska hända nån ja tycker om...

Något jag drömmer om:
egentligen drömmer ja inte om nåt...snackar mest i sömnen lixom !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: