Mie

2008-12-02
23:21:06

dagens pigme incident
ja bara matar inlägg kvällen till ära...

situation ta ner flagga från väggen...eftersom de e jul har vi fått flaggor att hänga upp...o som mina kollegor redan vet så e de en omöjlighet för mej att hänga upp dessa...men den ena av två brukar ja kunna plocka ner...eller hoppa ner...så idag va prövningen...där hoppar ja rundor utan ett lyckat resultat...de känns ju verkligen inte pinsamt när de kör en massa bilar förbi heller o ja står där o hoppar...jag e i full koncentration o märker inte de ja har runt omkring mej...en kille kommer fram o frågar om ja behöver hjälp...jo de behöver ja ju som synes...samtidigt e de nån som tutar i bilen(sara & david)...

killen: - ska ja hjälpa dej?!
jag: - ee aa! o jissus nu va de ju nån som tutade me...

jag tackar dessa samhällsvänliga prickar...de e inte alltid enkelt att va 159 cm...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: