Mie

2008-12-08
23:43:00

måndag...dvs uv-kund...elektrolux...grannslagge!
dagen har innehållit många vakna timmar...o de ha hänt sjukt konstiga saker...

började 4.45...o en speedad sebbe kommer me brödet grabben e i överskottsenergistadiet...jag e i ett lägre tröttstadie...ja o elin ha de chill så vi jobbar undan fint :) ja som normalt sätt gillar att ta telefonen gör ju världens tabbe när ja lyckas få en uv-kund som verkligen e negativ mot mej innan hon ens börjat prata me mej...de handlar om smörgåstårtor...o de e de ena me de andra...först e nån väldigt allergisk mot skaldjur...sen tycke samma person inte om skaldjur...o hon traggar o håller på i 9 minuter...fan man blev ju helt svettig i örat...

när mie kommer till kapellgatan e de bestämt att självaste elektrolux ska komma o laga min kyl...i ja tänker att de e ju smart o hinna tömma den innan han kommer...ja hinner tömma men inte forsla undan all vätska...så hela spisen e full med alkohol när pojksnöret kommer..."ojda här va de ett litet systembolag"...jo ja tackar ja alltid redo serru! jag vet inte riktigt hur man ska bete sig när man har arbetare på besök...jag vill inte verka nyfiken men ja vill inte heller inte se va han gör så ja ställer mej bredvid o häller ut gammal sprit...va ska man göra lixom...tragga lite me hantverkaren..."ee ja sätter in hyllorna till dej o du märker ju om de passar när in alla dina flaskor får plats..."okej nu ha ju ni nått o snacka om på elektrolux verkstaden...jag säger bara howdi and welcome på en stänkare grabbar!

eftermiddan e de piff i 0003 äntligen e mitt badrum fix o snyggt! sen e de stadsrunda me kosan...o de uträttas ärenden...hamnar på kapellgatan o powernap e oundvikligt! sen ha de vatt fix hela kvällen...o helt plötsligt ringer emme slagga i grannhuset...ja stirrar ut...de känns som vi e me i efterlyst! helt sinnes massa skrik o sånt...men ja tror de ordnade sig...kanske e de mer action på östermalm...jag hoppas vi slipper...

nehe nu måste ja verkligen sova! ja e verkligen kass...nu kommer de bli för lite sömn i natt igen åååå....4.45 imon...över o ut vänner :)

Kommentar:
#1: Emme

Snacka om action!!!

2008-12-09 @ 20:56:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: