Mie

2008-12-16
22:34:54

när mie e på vårdcentralen...
igår va de måndag o mycke o göra på företaget som vanligt i juletid...o mitt i alla lussekatter o pepparkakor ska de ju sjävlklart behövas göras tacopajer...bara inte nån 295 graders repris elle missad köttfärs så skulle de nog gå rätt smidigt...annars flöt de på bra o ja fick tid på vårdcentralen...14.15 va tiden mitt öga skulle få diagnos...där sätter man sig i väntrummet...o shit ögonen gick ju igen...pinsamt o bli väckt lixom så en kvart senare undrar jag var min sköterska tait vägen...lite väntan till o ja e innen 20 minuter för sent...inte mej emot om ja bara hade fått blunda en stund...kommer in till sköterskan...jag säger då de o detta ja skulle kunna gjort jobbet själv...lite frågor o sen rådgör hon me nån annan tar fram ett tjockt lexikon o där hade ja recept för ögoninflammation...

apoteket e målet...likaså tvätten o julkorten...

kommer hem o möter nån som undrar hur de e...en främling enligt mej...alltså hur e de me ögonen ?! va ?! hmm ja kände visst igen den typen där va ju sjuksyrran i trappen mycke lustigt...ja frågar om vi e grannar...men nej hon e bara syrra till en granne...vilket sammanträffande men ja kan inte tycka att du va lysande ändå...emma o ja drar till maxi för lite inköp...jag tror att tvätten redan lags i torktumlaren men så va inte fallet...dvs blöta handdukar o ja hade inte mer tvättid...fan mitt minne sviker mej mer än ofta tycker ja...kvällen e chill :)

shit ja ha sovmorron men hela sängen skakar...jag tror ja drömmer o somnar om o får reda på att de va jordskalv mycke ska man få uppleva lixom :P jobb tidigare än beräknat...10-19...o som chefen säger du va väl upp till 4 bara för att du hade sovmorron...kanske inte riktigt så extremt men ja försöker uttnyttja kvällarna om ja kan lixom :) jobbet ha vatt allmänt dimmigt o ja ville nog egentligen inte...men va tusan sånna dagar får man me ha ibland...kvällen tillbringas ute i kylan me emma :) nu laddas helgens bilder upp på facebook vänner :)

P&K

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: