Mie

2008-12-10
00:35:53

tisdag...
o ja ha noll koll på vilken dag de e egentligen...jag ligger ett steg framåt...

jag trodde ja skulle va aptrött på jobbet idag men så va icke fallet ha vatt ytterst smidigt faktiskt...ja o emma har skött ordningen...o lite vanligt flum ha de självklart blivit :)

efter jobbet e de mie som tar en powernap till alvin o gänget...jag får testa se den filmen en gång till...sen va de cityrunda o darins me axhem...fixtrix helt enkelt...shit va lite de ha hunnits stoppas in idag...

nehe om man skulle plocka ut linserna för en gång skulle o slagga lite...sovmorron here mie comes...ska bli uberskönt! tänk klockan ringer 11.57 istället för 4.07...livet e snurrigt ibland...

över o ut jag jobbar på de där me facebook förresten...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: