Mie

2008-12-04
22:57:33

torsdag
idag ha de varit ännu en 6-15 dag...jag kommer in i rutin för de me nu lixom...idag har väl inte min röst vatt i de hetaste lagret...låter som ja e i yngre målbrottet elle nått...nej men ja ha fått nån obalans på stämbanden som gör att man får en härlig klang på rösten...jag o elin har mest jobbat o sen chillat rundor lite...vi har skickat lapp till våra kära vänner på musikbörsen...man undrar ju var dom tagit vägen idag...men nu e de husfestplaner o ja ser redan fram emot de...januari kommer bli en festlig tid...likaså december...tacka vet jag att man satte foten i tyskland lixom...

livet e som ett jobb me mycke fest elle nått...

min egengjorda almenacka klampade in i brevlådan igår...de kan man ju bara tacka för...de e lagom intressant o kolla på en veckan som e kladdad till tre...man måste ha ordning i livet o de ända sättet man kan ha de på e me hjälp av almenackan...o självklart kan vi tacka telefonen :)

kvällen ha ja o emma vatt ute i kylan o gått en sedervanlig runda...boxercise uteslöts idag...pga ett kasst imunförsvar för tillfället...överlever ja dagen utan ibumetin imon så klassar ja mej själv som super frisk!

imon stänger ja på företaget o de e fredag shit maj-britt...de ha ja inte gjort på år o dar...men de kan ju bli intressant...de e ja o lill-flickan lina som kör de racet...kvällen e de kanske idol elle nått annat spännande!

helgen e bokad me jobb lör 6-15 o sön 9-18...på lörda e fest i barndomstaden karlshamn...o på sönda e de lagom inspererande tvätt...nu e de däremot dax för lite planering...jag måste anteckna ner mitt decemberliv om de inte ska bli allt för snurrigt i den högra delen...

över o ut! jag tror de e ja som chillar framför alvin o gänget sen...var e mina kids...de känns bättre o se den me dom...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: