Mie

2008-02-09
21:11:30

hejdå sverige o alla som finns här !
sista inlägget i sverige på 1½ vecka...kan hända att jag kommer över ett o annat i usa...

nu e väskan packad...o har ja glömt något ?! antagligen de hör till...men va gör de...dom har allt man behöver ha i usa...väskan har ja vägt...18-19 kg elle va de va den vägde...handbagaget e också godkänt på 4 kg nått...så nu e man godkänd o allt verkar klart...eurovoicen e numer oxå avstängd...svarar jag inte så e de inte för att jag inte vill prata...

de blir o slagga framför en film ikväll...blir nog uppstigning redan kl 5,27 imorron...

jag hoppas att ni kommer ha de bra på jobbet tjejer ni finns nära mitt hjärta :) o alla andra sköna hangs ha de chill o sådär...mamma o pappa lugn mie e ute i världen o på nått sätt klarar jag mej alltid !

puss kram på er alla <3

image1042




Kommentar:

Hello, any body here???

2009-01-28 @ 11:04:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: