Mie

2008-02-06
23:21:05

kändisbesök o en kass mobil !
dagen har innehållit kändisbesök...kommisarie winter har varit på besökt o fått sig en sen frulle...så klart anstränger jag mig lite extra när de e kändisar de handlar om :)

för övrigt har min lånetelfon kapitulerat...funkar inte o ladda batteriet...jag vet inte vad jag gör men mobiler o ja verkar ju inte va nån spexad kombination...höll på o få jättemobilen albert...men istället sjönk de fram en färglad typ igen...

detta korta inlägg e för att blogg.se krånglar o raderar o mie orkar inte skriva om...men dax för sängen !

packning imon om känslan finns i mej...annars finns de väl risk att de blir ett nattligt projekt mellan lörda o sönda o de e ju lite stressande...

över o ut mina vänner !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: