Mie

2008-02-09
16:56:59

knatte på besök ! o mie packar det sista för imorron hejdå !
mie e ledig...numera tills nästa onsdag...vaknar bara för att jag inte behöver klockan 8,30...skulle jag börjat jobba kl.9 hade ja vatt uber trött...går upp allmänt duschar o plockar lite bland grejerna...tar mej till mitt älskade jobb...introducerar emma på varubeställning...de kommer emma fixa men bli nervös för de lilla knytet stressa inte upp dej för mycke du kommer fixa de hela bättre än nån annan skulle gjort ! vi får självklart ta en pausare me filippa bark som blivit lite av en glidare ikon...vi gillar henne starkt allihopa !

min lilla knatte kommer me mams o paps...saknat de lilla livet...men han o ja hänger :) säger hejdå till mina kollegor o vänner...shit pommfritt de va lite jobbit o ja ska bara va iväg i 1½ vecka...vi går o matar ankorna...anka anka anka ! han e för söt de lilla livet...sen e de lite fix i city...mie tar helt enkelt tag i livet...necessär e ja ju ingen ägare av...men o komma me en syssekasse till usa e ju ingen hyffs ! lite presenter till lillknatten...biiilllaarr ! vi tar en svängis till maxi...

sen e de ja som bjuder på fika jag kan om jag vill...byter blöja o visar allmänt min vuxna sida...kvällen bjuder inte på så mycke spexat kan ja lova...lite diskning...bytning på berra allmänt fix me den sista packningen...

för imorron 7.23 e de ja o helle som sitter på ett tåg mot kastrup ! vidare mot island...för o hamna i USa :) !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: