Mie

2008-02-08
22:55:19

mie e här om 2 dagar nån helt annanstans...
de e sjukt att tiden går så fort hela tiden...ibland e de bra o ibland e de dåligt !

jobbet har de varit sjukligt mycke o göra...jag e inte människan som stressar upp mej men me 10 minuter kvar...kö till dörren o 65 halvfärdiga halvor o 20 som inte ens va påbörjade...då känner man stressen...för e de inte klart får man bara en jäklar massa skit för de sen...de e inte vanligt att vi lånar in praktisar men svar ja vi gjorde de...inte för de va mycke till hjälp när hon höll ett tempo som ingen annan...det vill säga sniglade märker inte ens av att de va kanske lite bråttom...nöt ! efter mycke stress o skit...e de en tårta som ska hämtas...på ställning ?! jaja ja går väl in o kollar...ne men tjena en 40 personers bröllopstårta bara helt bortglömd sådär...en halvtimme o den va klar ! bara väntade mej mer katastrofer men de lugnade sig...o för tredje dagen i rad har vi kändisbesök så nu börjar de lägga sig på mattan...kommisarie winter gillar vår frulle...men jag upptäcker en ny kändis...jag mer elle mindre hoppar omkring bak disken...i extas över de hela hoppar ja ut till chefen...han e tusan den ända som har koll på dessa kändisar...killen som e me i stockholm boggie filmen va me på besök tillsammans me kommisarien...de e kändiskap på fantasi o jag blir glad o hamnar utanför svackorna...

efter jobbet går mie o hämtar lite fotton...kasst som fan ! yeye de e inte mer me saken !

kvällen tillbringas me emma...ricky o emmas päron :) de e kalajs för lillasyster i familjen...vi kollar in robins o hjälp...filippa bark jag säger då de o detta !

jag åker flygplan om två dagar de e först idag som jag inser att jag ska iväg...sagt hejdå till getrud ju...mie ska ut i världen de e inte klokt me den språkkunskapen blandat me noll koll på de mesta...

nu e de ja som lägger in lite musik på mp3:n de ska för tusan va toklång flygresa...ska göra en skiva till emma oxå mest för att hon inte ska glömma bort mej o ha nått kul o lyssna på !

puss kram världen :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: