Mie

2008-02-07
22:19:44

nu har ja lixom tagit tag i litegrann...
dagen börjar tidigt på fantasi o på samma sätt börjar svackan...men emma ger mej värsta energikicken...mobilen e sönder o går inte igång...de e ståhej på bygget ! men jag förstår henne de e ett beroende man skapat sig...o bara veta att den e avstängd gör ju en mer stressad än nått annat...de e massor halvor som ska göras...o när dom e färdiga så e de nån som ringer o vill ha fler...på nått sätt har jag fått för mig att de e fredag hela dagen...hänger fram lördagens smörgåstårtsbeställningar tar upp brödet...jag tror stenhårt på min teori ! efter halva arbetsdagen kommer de fram att nej de e ju bara torsdag...emma hade oxå funderat på vafö lördagens beställningar redan var på tal...men jag e tankspridd hela tiden...till en början va de ganska chill men nu e de mer som ett problem...kommer inte ihåg vad jag gjort eller om ja sagt de ena elle de andra ! vet inte riktigt om de va igår elle om de va 3 dagar sen nått hände...

vi har kändisbesök även för dagen...samma som igår...kommisarie winter kanske håller på o bli en stammis...idag hann dom till frukosten...han e en nyttig man o ber om ett pauluns limpa...jag googlar upp han mest för att resten av  personalen oxå ska se att vi har en kändis på besök !

dagen avslutas på fantasi o fortsätter upp i city...hamnar på kapellgatan...brossan kommer på oväntad besök...häng me helle...en svängis till maxi o sen e de packning...emma e me som moraliskt stöd :)

nu e jag trött i hela hjärnan men snart e de ja som ska in i dimman...

över o ut kompisar :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: