Mie

2008-02-22
17:26:59

onsdag...vi intar NYC o utforskar madame tussue o broadway...
onsdag o gomorron o grattis till louise...inte kan hon inta sysset förrän hon typ e 21 men va gör väl de...sysset e redan utforskat o kvalitetstestat ! dagen till ära väntar NYC på oss...ingen sovmorron dagarna ska uttnyttjas till max o tur va väl de när bilen e mer elle mindre fast i snön...helt sjukt vi får gräva o skotta loss den...ändå spinner bara framhjulen vi puttar o testar de mesta men ändå vill inte bilen loss...för ett ögonblick kändes de ganska hopplöst o komma ut men så efter kanske sisådär 20 minuter e vi på vägen...o ganska sena till tåget...de e halt o skit på vägen...men vi hinner me ett annat tåg o mina fötter e is...blöta efter skottningen runt bilen...jag breder ut mig o tar på mina strumpor på tassarna...gött som tusan...tunnelbanan tar oss vidare mot time square...tunneltåget stannar folk trycker sig ut medan vi trycker oss in igen...helt plötsligt e de nån klipsk på tåget som berättar för oss att detta va slutstationen..jasså de då kan vi ju sluta pressa emot...allt e stor som på tv ! vi går in på madame tussue o allmänt fottar o kollar på vaxdockor...dagens mie: " o kolla där e ju john lennon...alltså de där e ozzy osbourne..." jag o min världskoll...maddame tussue bjuder på kändisträffar...

födelsdaxmiddan bli mcdonalds...helle blir glad ! de regnar i new york o vi letar efter broadway o grease...helle o louise firrar paraplyisar...men jag som inte gillar paraply dissar hela idèn o blir istället hur blöt som helst...vi hittar en affär me bara godiset m&m helt sjukt inget annat än de...hittar broadway...min väska blir genomlyst ser jag oärlig o terroristaktig ut kanske ?! grease e grease jag sitter mellan helle o louise som om ja vore barnet själv me noll förkunskap om denna musikal e de jag som får stödåterberättningar...allt e slut o ja har numera sett grease...mitt ansikte blir likblekt o jag börjar skaka...de som händer e att kamerna hittas inte jag har tappat min kamera...utan kamera ingen mie ! vi hittar en tanta får hennes nummer letar överallt...jag tar på mej jackan o precis innan vi ska gå känner ja i en annan ficka o va hittar ja om inte min kamera...lyckan ler o kroppen bli normalt återställd...efter musikalen väntar shopping...liten avancerat o hitta men vi löser de...åker tåg o hem igen...

Kommentar:
#1: Ailoolea

Excellent site.

2009-12-11 @ 10:59:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: