Mie

2008-02-03
19:14:43

söndag...
klockan ringer...o svar nej mie fattar inte tror bara att de e ett helt vanligt samtal...tills de går upp ett ljus att tusingen de e ju larmet...ibland har man inte mycke val ! jobbet väntar...de e ja o johanna...johanna e mer elle mindre omöjliga att få kontakt me när hon går till jobbet...men men de e bara o ta ja kände mej allmänt dissad...de e inte mer me saken !

inget annat spex på jobbet egentligen...för pensionärerna som ska ha sin SPF (Sveriges Pensinärs Förening) flagga på bordet o frågar om de finns ett speciellt rum för alla dom tre...e ju inte direkt spexat...jag e värsta chillaren på jobbet...gör min ansträning på morronen...eftermiddan e beställningar...filippa bark o allmänt snack !

kvällen e bara chill men lägenheten e på väg o bli inte dirre klinisk men i alla fall lite renare...på kapellgatan händer de saker hela tiden...kanske nått på love is in the air fronten...o då snackar vi deffa inte om mie magnusson i lägenhet 3...mer händer de i lägenhet nummer 11...

jaja händer de mer grejer så återkommer jag...

över o ut mina vänner :) ni e speciella bara så ni vet <3

Kommentarer:
#1: louise

vem bor i elvan??

2008-02-03 @ 21:18:33
#2: mie

de e kosan de !

2008-02-03 @ 23:35:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: