Mie

2008-02-26
22:09:29

tisdag o tusingen va mie har städat !
mie vaknar av telefonen...somnar lite till men sen e de bara o ta tag i livet...för visst vill jag inte visa mej totalt ovårdad för rullgardinslagaren...visst lite ovårdning får han ju räkna me på morronen...nu funkar min rullis som aldrig förr ! men ett tag blev ja lite osäker efter kommentaren..."nemen oj oj hmm..." efter rullgardinstjofräset dax o ta en klinare i lägenheten...städning till o me under vasken tusan va ambitös jag vatt ! golvet har inte bara dammsugats svar nej...de ha torkats me o eftersom ja inte riktigt fattar hur man kramar ut vattnet...e de ja som häller lite rengöringsmedel på golvet o torkar ut...mycke bra o mycke praktiskt...mie tar sig till den årliga bokrean...inte för att ja en läsare mest för att man ska när de e bokrea helt enkelt...sen e de jobb som gäller...jag gillar allt vad besök heter :)

men jag gillar inte kunder som sitter 5 minuter över tiden o frågar om ja vill bli av me dom...finkänslig som man e vill man ju inte säga JA indirekt så ja sa att dom kunde gå när ja satte upp stolarna vilket va dirre på momangen...

hemma väntar therese o emma lite grönsaker o tv...sen e de en allmän maxirunda !

Kommentar:
#1: Idar

Interesting.

2009-05-05 @ 09:07:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: