Mie

2008-01-22
01:45:24

dagen som måndag...träning o möbelbygge !
vaknar...antagligen helt väck...efter som emma påstår att jag efter mycke om o men tagit tag i larmet...stängt av de o börjat konvensera med emma som inte skulle börja förrän en timme senare...

- emma ! vafö ringer alarmet nu ?! e de du som ställt min klocka...?!

jag i nån form av sinnesförvirring på morronen...ja jobbar me emma o de rullar på...hem o städar lite...e allmänt vuxen till klockan slå över fyra för då e de ja o emma som tränar...hem för en galet skön dusch ! dax o spexa vidare...vi hamnar på fantasi som planerat möbler ska byggas...tavlor hängas...tröttnar man hänger man me tuva...annars häntar man pizza...jag o elin kör iväg med bilen jag o louise körde 10 varv i rondellen me...me 3 familjisar får ja lite family feeling ! när klockan e hmm 22,30 räcker de o jag vill inte bygga fler ingolf stolar från ikea...öven fast jag bara hann med 3...emma hann med 4 o en statistik med 50% helt rätt byggt...men emma o ja vet inte om de e värt o sitt på stolen vi samarbetade me...alltså varför e de 2 skruvar över ska inte dom sitta nånstans ?! jo men en liten miss där...

grattis till kosan som numera e en av oss huliganer med körkort ! hon fixar kortet o ja tårtan :)

o så får vi verkligen inte missa emmas födelsedag som e just nu faktiskt ! missar man de e man riktigt senil elle döv...halva öronen ligger i skav...men emma ja glömmer inte din dag nu i alla fall ! imon e de lite kalajs hemma oss emma efter jobbet de ska bli najs...de e trevligt me dessa familjesammankomster :)

Kommentar:
#1: Louise

de e bra att du har sa manga vanner som tar hand om dig sa du far lite familjekansla eftersom du ar vuxen o bor ensam mie!

2008-01-22 @ 19:22:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: