Mie

2008-01-22
23:22:22

emma du e lika vuxen som mig nu !
de e så sant som inget annat du e 20 år nu...de e stort om man gångar de me 5 så fyller man 100 ! jag ska lära dej allt ja kan...fast egentligen kan du nog lite mer än mej...men i alla fall ! systemet ligger till vänster om konsumbutiken o mittemot postgrejen...för emma ja vet att du inte ens vatt i närheten av de stället innan ! :P

dagen börjar med sovmorron...men kvällen slutade sovandes framför datorn o en vibb från usa o ja vaknar till...man kan ju inte bli annat än lite rädd hur som helst...somnar en gång till inser att sängen e bättre plats o sova på än på datorn...klockan e ställd ! de e frisering som e morronens projekt...jag lite tidig man försöker ju va punktlig på alla ställen när man inte riktigt fixar de på jobbet...mitt hår renoveras med aluminiumfolie...o de tvättas med vatten...även min nacke får sig en smak av vattnet...de e ja egentligen negativ emot ! jag vandrar till VM emma ska få en liten present de lilla flickebarnet de e fotto som oxå gäller...jag stämplar in på mitt nyrenoverade jobb...man får chocken själv när man stiger in...louise du måste se de ! de innebär att de e jag som fottar lite på stället imorron :) de e egentligen allmänt lagom men sen blir de lite mycke o göra...stämpelklockan står på 19,23 när mitt stämpelkort åker ner...linnèa o emma hämtar mej...ja ska på familjekalajs oss axhems ! som en överaskning e majsan...frida o ett nytt ansikte på plats...de e trevligt o vi firar födelsdedag med handboll o tårta !

jag säger över och ut mina vänner :)

image1048

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: