Mie

2008-01-19
02:23:17

fredag...o helt plötsligt va vi på 4:de våningen !
arla morgonstund...stämplar in på ett jobb i en ovisshet om hur länge jag kommer va kvar...dagen rullar på i vanlig ordning me avbrott på grund av mjölk ! en beställning på en mjölkproteinfribakelse...jag vet de låter avancerat men de betyder i alla fall att jag måste gå över till konsum o köpa speciell grädde...utan allt vad mjölk heter...på konsum klockan.11,00 o jag trängs med en miljon pensionärer bland kundvagnar o rullatorer...tantan långt framme i kön ska betala me kort...o e för trög för att förstå hur man ska klicka sig fram...tanten bakom hon snackar me sig själv...NEJ ! lägger du inte tillbaka de ringer jag polisen...nemen okej...jag vet inte men jag tycker konsum e en klass för sig...back to work...känns som jag aldrig ska komma därifrån mellan tårtbilder o bröllopsbeställningar...klockan 17 e de jag som stämplar ut och tackar för mig...

dax o betala usa resan...de går som på ingenting o vi e redo o åka nu ! just nu...glider till bussarna möter emma...hämtar kosan hamnar på allas vårt maxi...taco står på menyn lite tacokväll...de va grannsämja rätt igenom...grannen...kosan o emma min inneboende  ! jag o kosan hänger på emma till stationen o möter ricky...tar en svängis inom subway...lånar toa o snackar me PP...vidare mot kapellgatan väntar en lugn o stillsam hemmakväll...men som de aldrig brukar så brukar de ju aldrig bli som man tänkt sig ! de kommer en hög me grabbar vi bestämmer oss för o hälsa de visar sig att de e fest oss grannen på fjärde våning...nemen va trevligt...tänkte egentligen bara säga hej...men vi fastnar bland en hel hög me blivande idrottslärare ! de va najs...seriösa danser bugg o sånt där annat me taktkänsla....men som sagt de blir aldrig som man tänkt sig !

imorron LEDIG sjukt men sant...jag tar sovmorron...okej me samtal efter 10,00 innan sover jag helst...kanske blir de väla vem vet...de beror ju hur stormen vill reagera...på kvällen e de i alla fall spikat fest oss majsan :)

över & ut...de va 21 timmar sen jag sov sist så de kan ju va en idè...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: