Mie

2008-01-22
23:36:12

konversation: johanna & mie emellan
Johanna   || stjaarnfeldt.blogg.se säger:
jag och matilda diskuterar uppgångstider   Jag går upp en hel halvtimme efter hemme, fast att vi åker samma buss
mie säger:
va gör hon som e så viktigt på morronen
Johanna   || stjaarnfeldt.blogg.se säger:
hm, sminkar sig och kollar så hon har allt med sig  själv hoppar man i kläderna, äter frukosten som står på bordet, borstar tänderna och sätter sig i bilen, tar inte mer än 20 min
mie säger:
de låter förnuftigt ja gillar din stajl
Johanna   || stjaarnfeldt.blogg.se säger:
haha, det är nice, typ Don't worry, be happy 
mie säger:
precis
mie säger:
har ja glömt nått så dör ja inte av de
mie säger:
bara ja får sova 
Johanna   || stjaarnfeldt.blogg.se säger:
precis!
Johanna   || stjaarnfeldt.blogg.se säger:
  vilken filosofi, det är rätt så
mie säger:
jaja visst 
Johanna   || stjaarnfeldt.blogg.se säger:
hahaha, asså jag BORDE sova, men vill/kan jag det? Nej
mie säger:
johanna där har vi ännu en gång samma filosofi
Johanna   || stjaarnfeldt.blogg.se säger:
hahaha, att göra som man vill, det är det som är grejjen, bara flyta med! asså vilket liv vi har va!
mie säger:
jaja visst man tar en dag i taget o hoppas på att man överlever nästa
Johanna   || stjaarnfeldt.blogg.se säger:
haha, prec, och gör man inte det, so what, då var det meningen..
mie säger:
japp precis de e så ja tänker när ja går över vägen me...om jag ska dö så gör ja ju de annars stannar bilarna
Johanna   || stjaarnfeldt.blogg.se säger:
hahaha, rätta takter!



Kommentarer:
#1: Johanna

haha, men det är så sant, livet finns till för att det ska levas!

2008-01-22 @ 23:56:45
#2: louise

men sa kan man inter resonera snille.

2008-01-23 @ 17:51:56

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2008-09-12 @ 13:39:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: