Mie

2008-01-17
21:51:27

mie uttnyttjar dagen med medlemskap o kyrkliga besök !
vaknar på tok för tidigt av telefonen...hur gör man en glutenfri landgång...jag i en dimma hänger inte riktigt med...men vi löser de jag o emma...hon jobbar vidare o ja lägger mej på kudden igen ! trött som få...sover till telefonen för oväsen ännu en gång denna gången ingen i andra änden utan en ospexade larmsignal ! dax o gå upp inte mer me saken...duschen väntar...sen bort till fantasi...pyntar ett bord till helle o hennes examenspolare ! lite ballonger...ja fixar tårtbild...o allmänt glider kring ! ett besök på POP innan jag beger mej till kyrkan...jag e numera ägare av min första POP tröja i brun/vitt randigt...o även ett par liknande strumpor åkte ner i påsen...jag e numera även stolt medlem i POP klubben...ibland vill man öveglänsa lite ! jag drar mej till kyrkan...där vankas de avslutning ! inte vilken avslutning som helst ! svar nej ! de e helle som tar examen sjukt bra jobbat helt enkelt...de e prelle snack o allmänt kyrkligt...men faktiskt inte så drygt som den brukar va i kyrkan...jag smyger fram o tar lite bilder helt enkelt...skyndar iväg till ett jobb...måste ju tillägga att helle e grym inte nog me att hon fixat utbildningen hon får jobb på samma dag me !

på jobbet kommer man o glider...verkligen ja o emma bara snick snackar me alla trevliga hängisar som kommer förbi...sen går emma...o ja blir kvar själv men de går ganska fort...mellan sally besök o carpark mannen...

sally köper semla...sätter sig...
-jag tycker mycket om era semlor...
-höhö ja ska äta semlor imon me...men de e sånna hemmagjorda som min svägerska gjort...

de låter inte konstigt på nått sätt...men vet man hur sally e så kan man inte få de annat än komiskt ! o svägerska hur e man då släkt ?! de kan väl inte ha nått o göra med att hon har kille...

jag stämplar ut 18.58 ganska oimponerande...men jag glider till solariet ligger där o steker i en kvart...vidare hem lite videosamtal me usa ! de e ju alltid lika trevligt !

Kommentarer:
#1: louise

nemen- du fortsatter o sola? imponerande mie me tankte pa att de va din storsta skrack for ett ar ungefar sen!! haha..ha en kalas helg.

2008-01-18 @ 18:50:26
#2: mie

jaja visst solar ja ! o utan skräck de ända ja e rädd för e o sova över tiden...

2008-01-19 @ 01:42:53
#3: Sanne

Svägerska eller svåger det är ens Sambos syskon eller vad man ska säga

Typ robbans bror är min Svåger

Jag tror det är så men jag är inte hundra!

2008-01-20 @ 17:48:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: