Mie

2008-01-12
19:25:14

oväntad fest...ja tack !
klockan va ställd på 10.27...sovmorron o ja e inte negativ ! en slavtid på jobbet idag...men men jag hade ju inget bättre för mig så 12-18 va de ja som va placerad på fantasi...men eftersom jag försöker göra de mest effektiva av de effektiva e de jag som bokar klipp-tid ! yes de kan va dax för de...glider bort till subway...snackar me helle o pilla ! sen e de bara o bege sig bort mot fantasi...jag o johanna jobbar de e då de e spex ! vi glider o allmänt jobbar ! utstämpling på 17,06...målet sprack me 6 minuter...men de skyller vi på parfymkunden ! hämta tårta 16,50...de e e sent o de gillar vi inte !

helt plötsligt e de fest ikväll...jo men visst ja e inte negativ ! en sväng om maxi o de handlas blanne...nu blev jag lite rädd när ja skulle kolla över mina halvöppnade läskar o hittar en sprite...som hmm...jag vet inte men de gick rätt upp i huvvet o ut i benen...kan de vatt nått färdigblandat blask...hmm detta bör undersökas under kvällen...

mie e nyduschad o fixt för kvällen...emma vi syns ute i dimman :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: