Mie

2008-01-29
22:15:30

redan tisdag 21,47
var tar tiden vägen...dagarna bara springer ifrån en...e de ett tecken på att ålderdomen kliver på en ?!

emma o jag på jobbet...best team helt enkelt ! de e axfood o de e allmänt smörgåstårtor...jag flummar o gör 2x20 personers när de ska va 1x20 o 1x25...ibland e man förvirrad...men de redigeras upp ! på väg o hämta en bricka på ynglingarns bord...inte visste ja att de va kaffe kvar...hela förklädet o mina tassar bli kaffedränkta...men de e bara o ta om man inte har de man ska i händerna...

jag o emma e på shopping efter jobbet...mie vill ha nya kläder till fredagens födelsdaxfest...o en sväng om h&m o en om MQ hamnar vi på aima...där mie hittar den ena klänningen efter de andra linnet...jag har kläder men känner att de bör va nått mer spexat...så lite koll imon me får de allt bli ! jag o emma tar oss en solning...jag mer än gillar de...sova i en go brännande ansikts värme ! vi tar bilen till ÖB det ska handlas engångsprylar till fredagens festligheter...

siktet e kapellgatan där de bör o o ska städas...o de görs ! de tvättas...de pantas...de allmänt görs mycke vuxensaker...nu ska ja bara fixa dom rosa...sen ska de pluggas engelska...emma spexar till o skriver lunchen på engelska...de e frågetecken men bitarna faller på plats !

jag ska försöka planera upp livet lite nu tror jag...göra en allmänt känd to do it ! mest för att inte nått ska glömmas...o mamma på en gång ta ja lillkillens kort o fixar dom...eddie mitt lilla knyte fyller ju 2 år när ja e i usa :) de blir en spexad present till dej...o bella dej ska mie hitta rosa öronhänge me glitter...o robbe ja ska hitta nått spexat spel ! jag tror jag behöver ha me mej 2 resväskor hem helt enkelt...

över o ut världen !

Kommentar:
#1: louise

de e inte latt o alltid ha fullt upp.
Va e de for fel pa den dar blaa klanningen som visar allt du har? hahaha

2008-01-30 @ 16:15:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: