Mie

2008-01-20
15:58:40

som en helt vanlig söndag...
o de e inte vilodag...minns inte senast ja va ledig en söndag...men de ha vatt ganska chill idag...inte allt för mycke o göra...men  lite pajer fick vi allt till...längesen jag jobbade me johanna så de va ju trevligt värre...

morgonkonversationer angående majs !

bg-johanna jobbar o e färdig för frulle...eftersom hon e hon så gjorde ja special mackor...me hennes röra...jag förklarar på engelska för johanna va denna röra innehåller o kommer på att dom flesta orden e ju likadana som på svenska...men så kommer jag till majs...

- vänta...va tusan heter nu majs på engelska ?! *tänker* POPCORN !!!
- nej nej de heter de inte !

jag går tillbaka till arbetet...johanna kommer ut men
- ååå de heter ju corn...
- så klart ! ooo tacka vet jag cornflakes !

vi fortsätter med engelska...lina ber en kund om ursäkt "oj sorry"...

nu e de verkligen dax för mej att ta tag i lägenhet nummer 3 på kapellgatan...för här ser de ut som om de bor ett gäng av lodarslag...snart e de redigerat o de ska upp nya gardiner...först lite bilder på bilddagboken !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: