Mie

2008-01-26
17:48:02

som en ny dag men vet i tusan om jag vill kalla de lördag...
gårdagen va ju ganska spex i vanlig ordning...mie hade egentligen bestämt sig för o bli lite lugnare kanske haft en festledig helg...men svar nej nu uppkom de 2 festligheter bara för de...men man lever bara en gång o under den gången ska kroppen va utkörd o använd till döden...så fullt ös men bli för tusan inte medvetslös...

klockan ringer som om de vore sovmorron...7,27...de e ju ingen tid o klaga på ! men snooze till 7,45 e kanske lite mycke när man ska va anländ på jobbet 8,00...de e nära de e bra men ja stämplar in 8,07...jag försöker o komma i tid men lördagar e ju ganska flexibla man börjar 8 eller 9...de beror på vad man känner o hur mycke de e o göra ! känslan sa mycke o göra...den andra sidan sa sov mer ! jag blir helt förvånad men allt e allmänt chill...men så e de ju typ storm ute me ! johanna o jag snackar om levnadsfilosofier...de e ganska djupt o intressant...johanna lever efter hakuna matata filosofin...de e ju en ganska skön stil ! jag själv lever ju efter...de som händer de e meningen ! förhoppningvis tar det nått bra med sig om inte lärdom av livet...inte för att jag alltid lever som ja lär...men visst e de lättare o snacka än o göra ! sally kom in...ville bara meddela att hon kommer o käkar semla imon istället...intresseklubben antecknar genast ! annars har de inte hänt mycke spex på vendesgatan idag...

här sitter jag arbetsklädd o allmänt sleten...jag ska in i duschen o bli en ny människa förhoppningsvis en piggare människa...ikväll e de fest på kapellgatan...inte 32 denna gången ! svar nej ! på nummer 1...hos bg-johanna ! mycke nya människor o jag brukar gilla sånna lägen en mix av gammalt o nytt...

jag måste bara tacka tjejerna o killarna för gårdagen...o louise för att du ringde !

över o ut mina hangs...<3


Kommentar:
#1: Louise

mitt noje vannen!!

2008-01-26 @ 18:34:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: