Mie

2008-01-11
23:31:19

spex...träning och paket på posten !
fredag o vart tog denna veckan vägen ?!  jag o emma jobbar...musikbörsen grabbarna spexar...o vi har en allmänt va tiden har gått fort idag dag...sen e de dax för gymmet...mer träning till oss...konditionen e inte i sitt esse men de ska de ändras på...gött att de inte va så mycke folk på gymmet ! jag firrar en present till bossen...han ska få titta på bio me sin tjej o vi e mycket frivilliga barnvakter :)

kommer hem till kapellgatan efter en go solning o svar nej jag sov inte över tiden denna gången...jag hittar ett paket i min låda...lycka på kapellgatan ! inte vikket paket som helst svar nej ! paket från usa o louise o innehållet kunde inte passat mej bättre...en bok till mej o helle me viktigheter inför resan...o kanske de mest behövliga en engelska bok med övningar o skivor...jag ska plugga järnet ! tack tack tack louise !

kvällen bjuder på planering till fäzt...o ja som ska anteckna nummer råkar knappa in en siffra fel o eva i stockholm visst hade de vatt spexat om du kommit :) sen dax för let`s dance me johanna...matilda o erika !

över och ut !!!

förresten va e de för idioter som fifflat me bilddagboken jäklar sågspån !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: